Something Stupid by Dekna Lee

Something Stupid by Dekna Lee from  in  category
Read using
(price excluding 0% GST)
Author: Dekna Lee
Category: General Novel , Romance
ISBN: 978-967-0657-88-2
File Size: 2.03 MB
Format: EPUB (e-book)
DRM: Applied (Requires eSentral Reader App)
(price excluding 0% GST)

Synopsis

Blurb: “Saya dihina awak depan orang ramai, saya ditolak mentah-mentah. Bila saya datang nak menghulur bantuan, awak masih dengan sikap angkuh awak. Awak nak saya layan awak buruk jugak, kan? Itu yang awak nak selama ni, kan?” ~ Irsyad Kerana rasa tercabar dilayan bagaikan tidak wujud oleh gadis pujaannya, ditambah pula dengan rasa cemburunya terhadap Aiman, Irsyad tega merampas mahkota gadis itu. Padanya, Zara miliknya yang abadi. Bukan milik Aiman dan bukan juga milik sesiapa. Hanya milik dia. Zara kecewa dengan Irsyad. Lelaki itu memang berhati binatang! Sanggup melakukan sedemikian terhadapnya. Dia menyepikan diri bertahun lamanya. Salah faham yang pernah terjadi, lambat terbongkar. Zara sudah menghilang. Irsyad menyesal! Enam tahun berlalu begitu sahaja, Irsyad dan Zara dipertemukan semula tanpa dirancang. “Zara, saya... saya datang nak minta maaf. Zara, saya berdosa. Saya tahu. Izinkan saya bertanggungjawab atas perbuatan saya dulu. Bukan niat saya... Tolonglah, Zara.” ~ Irsyad “Get lost!!” ~ Zara. Fikir Zara, semuanya kembali normal jika Irsyad pergi. Namun kemunculan tidak terduga Aiman sewaktu Irsyad menagih kemaafan daripadanya telah merumitkan keadaan. Irsyad merayu kepada Aiman untuk memperisterikan Zara. Apakah yang harus dilakukan oleh Zara? Terima saja Irsyad yang banyak melukai hatinya atau... menyepikan diri sekali lagi?

Reviews

Best
by Nur Izzati Hanani bt Ahmad Takri on April 16, 2018

menarik

SS
by Norita bt Hashim on July 03, 2019

best

Something Stupid
by CW SHARIFAH BALKIS CW A HAMID on March 30, 2020

Best! Salah faham memusnahkan segalanya. Sebab tu kena ambil tahu. Selidik biar teliti. Baru hati tak rasa sakit, terus pada kancah dendam tak bertepi. Apa-apa pun jalan cerita best, suka bila diorang kembali bersama. Lagi satu, watak ami tu...soddyyyyy, takleh nak move on macam ni. Cute sangat!

Write your review

Recommended